neděle 12. července 2015

Alone?


Každý je někdy sám. A každý bere samotu jinak. Někdo chce být sám kvůli pocitu bezpečí a někdo zase kvůli přemýšlení. Já jsem ráda sama ve chvílích kdy bych se nejraději vytratila z tohoto světa a objevila se tam kde mě moje trápení nebude zajímat. Nikdy se tak nestalo a já jsem z jedné strany i ráda. Samota není nejlepší řešení problémů. Je sice dobré se někam na chvíli zašít, a promyslet si své předchozí jednání, ale nic se nemá přehánět. Najdou se i tací lidé kteří se v samotě vyžívají a poté své blízké otravují tím jak je nikdo nemá rád a oni jsou pořád sami. Zní to bláznivě, ale já takové lidi znám a myslím, že někdo z vás určitě taky. možná tenhle článek právě čte někdo takový a říká si "Ty to nikdy nepochopíš." Je asi pravda, že nepochopím lidi, kteří vědomě upadají do samoty, ale raději pro jejich oči budu vypadat jako blázen než abych se snažila o to co nejsem.

Co tedy dělat když už se ocitneme sami? Já ráda poslouchám písničky, které mi do dané situace sedí a probírám v hlavě vše důležité i nedůležité. Moc dlouho, ale sama nejsem. někdo vždy příjde a doslova mě dokope k tomu abych řekla co mě trápí. Někdy je to otravné, ale vždy to pomůže. Zkuste to tedy taky někdy. Neodhánějte od sebe ty kteří vám chtějí pomoci. Já jsem to párkrát udělala a stále toho lituji. Ale k tomu se v tomto článku vracet nebudu možná někdy jindy.
Co chci ještě říct než dám uložit a zveřejnit je to, že každý na světě je, byl nebo někdy bude sám a není na tom nic špatného. A když má daný člověk u sebe lidi, které má rád bude jeho samota trvat ani ne chvilku.








Žádné komentáře:

Okomentovat