čtvrtek 9. července 2015

Jsem snad spojka

Vím, že teď budu hodně lidem připadat jako namyšlený člověk, ale neberte to tak. Moje starší sestra odjela na studentský pobyt do zahraničí a jediný způsob jak se s ní spojit je přes internet. Mohly by s ní rodiče i volat, ale bylo by to prý moc drahé. Takže jsem jim zbyla já a můj FB. Nemám tam nic důležitého a nevadilo by mi kdyby tam byli, ale příjde mi to prostě neosobní. Ale asi nejvíc mi vadí dělat tlumočníka. Chtějí po mně abych jim říkala vše co si píšeme a ptají se mě na naprosto nepochopitelné otázky.
Zní to divně a moc lidí mě nepochopí, ale já to prostě potřebuju někam napsat. Nemusí si to ani nikdo číst, ale někam se svěřit hold musím jinak by mi z těch věčných otázek asi praskla hlava. taky si chci někdy se ségrou popovídat, ale nechci u toho mít zrovna obecenstvo. Všem kdo tohle čtou pokud to teda někdo čte musím připadat jako rozmazlená holka, která nechápe potřeby rodičů. když si to o mě chcete myslet tak prosím brát vám to nebudu.
Ale zkuste si dělat pořád někomu spojku a ono vás to brzy omrzí. A když třeba jen řeknete, že vám to vadí všichni na vás začnou koukat jako na nejhorší dítě na světě.
Raději už toho psaní nechám a začnu dělat něco normálního. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat