pátek 11. prosince 2015

Co takhle anime blog?

Hojte kamarádi. Moc často se tu neobjevuji, ale když už jsem si našla čas tak jsem vám přichystala takový menší seznam anime blogů ( a blogů, které se nějakým způsobem točí kolem tohoto tématu) na které já osobně velmi často chodím. Nevím jestli se na ně podíváte, ale podle mého určitě stojí za to a kouknout by jste se určitě měli.

Ps: nepíši to nějak podle oblíbenosti, ale jak mě prostě napadly :3


  • remy-dreams---> tak na začátek můj blog. Nechci o něm psát nějaké informace jelikož bych nejspíš trochu přikreslovala tak posuďte sami.
  • aka-world---> další blog na, kterém mě můžete zastihnout jelikož jsem jeden z adminů. Opět nebudu komentoval, ale podle mého stojí za to 
  • viola118--->Via-chan hrdá členka mých milovaných Akaťáků. Povídky, které píše jsou romantické. Sice nejsem v tomto žánru nějak úžasně zběhlá, ale hrozně se mi líbí. 
  • death-string--> co k tomu dodat. Nejlepší stránka na Yaoi povídky, kterou jsem zatím našla. Mám přečtené všechny.... víckrát :33
  • winryrockbell-Yuki-chan---> První povídkový blog, který jsem jednu dobu velmi pečlivě sledovala a teď se k tomu opět vracím. Pokud budete mít zájem rozhodně doporučuji Jeviště je tvé. Ta je moje nejoblíbenější.
  • watashi-no-burogu---> to bych nebyla já abych tady neměla tenhle podle mě už legendární blog, který si drží své přední místo. 
Říkala jsem, že je to takový menší seznam. Většinu času trávím spíše na RPG hrách a na mém druhém... teda vlastně prvním blogu Remy-dreams takže pokud se budete nudit jukněte spíš tam. To by mohlo být pro dnešek vše. Doufám, že jsem nezapomněla na žádný pro mě důležitý blog a zatím Sayonara >-<

Žádné komentáře:

Okomentovat