čtvrtek 3. prosince 2015

Zima


Zima je a vždy byla mým nejoblíbenějším ročním obdobím. Od krajiny až po svátky a pohodu, kterou tato část roku doprovází. Vím, že moc lidí ji asi nemá v lásce a celkem to i chápu. Shánění vánočních dárků a všechen ten zmatek okolo Nového roku. Já však nejsem typ člověka, který by zmatkoval kvůli tomu, že zapomněl koupit támhlentomu vzdálenému příbuznému dárek. Kupuji dárky jen své nejbližší rodině a to bohatě stačí. 

Zde
Pak je tu ještě další věc, která většinu lidí na zimě vadí a to zima samotná. Mě osobně vůbec nevadí. Poměrně velkou část roku nosím stejné oblečení. Jen v zimě si vezmu teplejší mikinu >-<. Hodně lidí to má jinak a shání na sebe teplé oblečení, ve kterém by nevypadali jako naprostí blbci. To mě nemusí trápit. přiznávám, že mi je někdy zima, ale ne taková, že by se nedala vydržet. Jak se říká co tě nezabije to tě posílí... neříkám, že to platí vždy.

Zimní krajina mě vždy  dokáže potěšit. Námrazy na oknech, omrzlé stromy a hlavně sníh. Od malička považuji sníh za důležitou část Vánoc. A když sníh na Vánoce není, není to ono. Já bydlím, ale v poměrně vysoko položené vesničce, kde máme sněhu v zimě až moc. Tak moc, že mají autobusy velká zpoždění a já se dostávám do školy o hodně pozdě( děkuji ti snížku). EHM...

Zde


Jak už jsem psala velkou součástí zimy jsou i svátky. A tím nemyslím nic jiného než Mikuláš, Vánoce a Silvestr .
Myslím, že o vánocích bych mohla naspat samostatná článek jelikož tak rozsáhlé dílo by stálo za to. Neumím psát sice moc rozsáhlé články, ale tenhle by za to stál :D.  No uvidíme k čemu se dokopu. 

Ještě se, ale vrátím k tomuto článku. Chápu tedy nelibost lidí k zimě, ale neměla by se podle mého odsuzovat. Jistě, že když je léto máme prázdniny a nemusíme nic dělat. Je krásné teplíčko a není potřeba odhazovat sníh. Ale přiznejme, že sednout si ke kamnům s kafem v ruce a jen tak v klidu pozorovat oheň a přitom se sem tam kouknout na zasněžená okna kolem sebe je prostě krásný pocit. A jaký máte vy názor na zimu? 

Žádné komentáře:

Okomentovat